Vores helpdesk/servicedesk løsninger hjælper IT organisationen med at holde styr på kunde/bruger henvendelser, eksisterende problemer og løsninger, således at din hverdag bliver struktureret og brugerne får den optimale support/oplevelse.

En enterprise ServiceDesk løsning kræver ofte megen ”tuning” og konfiguration for, at den kan give dig den værdi, som du med rette forventer. En sådan løsning koster typisk i omegnen af 1.000.000 kr. og dertil kommer ugers implementering samt efterfølgende konsulentudgifter til ”tuning” og konfiguration.

Alle ManageEngine´s produkter, herunder også ServiceDesk Plus (ServiceDesk Plus er en intern ServiceDesk, som er ITIL-Ready) implementeres på rekordtid. Løsningerne er nemme at bruge og kan købes til en overkommelig pris.

ServiceDesk Plus Enterprise er en webbaseret ITIL-Ready servicedesk og asset management løsning.

ServiceDesk Plus er ikke gratis, men i forhold til andre enterprise ServiceDesk løsninger får du 90 % funktionalitet for 1/10 af prisen. Implementering sker på rekordtid, typisk 1-2 dage.

Når en intern helpdesk kan hente data om software og hardware, effektiviseres arbejdsgangene i den interne helpdesk funktion meget.

Hvilke krav  kan man stille til asset data i en helpdesk?

  • Mulighed for at se hvilke service packs og hvilke versioner der findes på en brugers PC
  • Mulighed for at identificere hvilket hardware/software der ofte er problemer med
  • Mulighed for at se information om hvor meget Ram og harddisk plads der er på en PC
  • Løsninger der gør det muligt at holde styr på licenser, installationskoder, serienumre og supportkontrakter

Løsninger der opfylder disse krav kunne være:

ServiceDesk Plus